default iconInkoopbeleid en richtlijnen

Het inkoopbeleid is voor de gemeente de richtlijn bij inkoop en aanbestedingen. Daarnaast hanteren we nog een aantal andere richtlijnen. Deze richtlijnen zijn een vertaling van de Europese en landelijke wet- en regelgeving. Het beleid en de richtlijnen zijn voor een aantal Twentse gemeenten gelijk. Dit garandeert dat iedere ondernemer gelijke kans maakt op gemeentelijke opdrachten. Daarnaast heeft de gemeente Oldenzaal een aantal lokale richtlijnen opgenomen in het inkoopbeleid.

Bij inkopen hanteert de gemeente Oldenzaal afhankelijk van het soort inkoop eigen inkoopvoorwaarden.

Bij klachten over inkoop- en aanbestedingstrajecten wordt gebruikt gemaakt van de regionale klachtenprocedure voor inkoop en aanbesteden.

Contact met de gemeente

Wij werken alleen op afspraak. Maak zelf online uw afspraak of bel telefoonnummer 14 0541 tijdens kantooruren.

Heeft u een vraag en kunt het antwoord niet vinden op deze website? Neem dan contact met ons op.

Telefoon (0541) 58 81 11 of 14 0541
WhatsApp 31 6 22 86 03 83
Adres Ganzenmarkt 1, 7571 CD Oldenzaal
Postadres Postbus 354, 7570 AJ Oldenzaal

 

Openingstijden stadhuis

Wij werken alleen op afspraak. Maak zelf online uw afspraak of bel telefoonnummer (0541) 58 81 11

Maandag 08.30 - 20.00 uur
Dinsdag 08.30 - 17.00 uur
Woensdag 08.30 - 17.00 uur
Donderdag 08.30 - 17.00 uur
Vrijdag 08.30 - 12.30 uur

Hoe beoordeelt u onze website?

Heeft u opmerkingen over de website of mist u bepaalde informatie? Laat het ons weten. 

Reactieformulier