Klanttevredenheid

Klanttevredenheid: uw mening telt!

Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Dat doen we op verschillende manieren zoals het uitbreiden van onze online diensten, het uitvoeren van klantreizen en het aanpassen van onze briefteksten met duidelijk en helder taalgebruik. Het belangrijkste is natuurlijk van u te horen hoe u de dienstverlening ervaart, zodat wij op basis daarvan onze dienstverlening aan kunnen passen op uw voorkeuren en wensen.

Geef uw mening

Na het aanvragen van een dienst of product kan het zijn dat u een mail van ons ontvangt. Bij een online aanvraag vragen we uw mening anoniem te geven aan het einde van het aanvraagformulier.

Beoordelen

Beoordelen is eenvoudig: door te klikken op een smiley geeft u aan hoe tevreden u bent. Na uw keuze voor een smiley volgt een korte vragenlijst. Het invullen duurt ongeveer één minuut.

Wat gebeurt er met uw reactie?

Wij ontvangen graag uw reactie, hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen op uw wensen/voorkeuren. In uw beoordeling kunt u aanvullende informatie geven. Dit geeft ons inzicht in wat we goed doen of nog kunnen verbeteren. Een tekstaanpassing kunnen we snel doen. Soms kost een aanpassing meer inspanning en dus ook tijd. We prioriteren de aanpassingen aan de hand van het aantal meldingen dat via u binnen komt. We realiseren ons daarbij goed dat we niet alles kunnen aanpakken. Daarbij moeten wij keuzes maken.

Opmerkingen mailen

Ook kunt u natuurlijk uw tip of opmerking naar aanleiding van het afnemen van een dienst of product mailen naar info@oldenzaal.nl.