Gemakkelijk een melding doen
Is een lantaarnpaal kapot? Zit er een gat in de weg? Vanaf 25 maart 2024 werkt de gemeente Oldenzaal met een nieuwe website voor meldingen. Dat betekent dat de gemeente meldingen sneller kan oppakken en afhandelen.
Inwoners kunnen de melding elk moment doorgeven via de QR-code of via oldenzaal.nl/melding-openbare-ruimte. Deze melding kan bijvoorbeeld gaan over een kapot speeltoestel, een losse stoeptegel of een omgevallen boom.Nadat een inwoner een melding heeft gedaan, wordt hij/zij via e-mail ingelicht over de status van de melding.
Overstap van BuitenBeter app naar nieuwe website
Dit betekent dat de gemeente meldingen via de BuitenBeter app niet meer in behandeling neemt. Maar enkel de meldingen die via de website binnenkomen. Via deze weg kan de gemeente gerichter vragen stellen. Hierdoor komt de melding sneller bij de juiste persoon of organisatie terecht. En kan de melding sneller worden opgelost.
Lukt het online doorgeven van uw melding niet?
U kunt ook uw melding telefonisch doorgeven via het algemene telefoonnummer van de gemeente (0541) 58 81 11 of een e-mail sturen naar info@oldenzaal.nl.